Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ZLom | użytkownik

imię i nazwiskoTomek S. adresGniezno zarejestrowany03.07.2008 @12:59:00 ostatnio na stronie06.07.2010 @12:43:45

Miły sympatyczny czasami ironiczny . Fotografia to jedna z moich wielu pasji , lecz ta jest najważniejsza :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.tomex93.fotka.pl Gadu-Gadu1612760
digarty40 komentarze662 posty na forum0

komputer / sprzęt
OLYMPUS X-760

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-remik    14.08.2008 @10:33:29
hehe a jak ona tez sie zakocha?:P
-remik    13.08.2008 @12:34:37
Domi twierdzi ze jakas przyjaciolka do niej w poniedzialek przyjezdza i nie bedzie miala czasu na zdjecia.
~kreciszmniemala    13.08.2008 @00:28:29
?
~MateFoto    12.08.2008 @11:17:29
Sugeruje że pojechałeś kolorystyką , dałeś po gazie , przekontrastowałeś barwami , przeholowałeś , ale ci to cholera wyszło , bo modelka nadgania niedociągnięcia które są w twoich pracach , a sugeruje jedno wpadnij na sesję do Kalisza , ty i twoja modelka , będzięcie mieć świetne zdjęcia .
_______
~JustSayNoMore    12.08.2008 @01:00:14
miejsce? w rzeczywistości nie jest takie bajeczne choż... wszystko zależy od spojrzenia. mój drugi dom, w przenośni i poniekąd dosłownie maleńka nadmorska wioska, brak turystów, jedna ulica, las, ogromna plaża i morze zapraszam
_______
'Uciekam, więc jestem. A raczej uciekam, więc przy odrobinie szczęścia nadal będę...'
-remik    12.08.2008 @00:52:49
sama buzia modelki i wlosy to juz cos niesamowitego
~kreciszmniemala    11.08.2008 @11:28:07
to dodawaj jakieś inne znaczki
~MateFoto    11.08.2008 @11:02:50
To co wpadniesz z modelką ?
_______
~MateFoto    11.08.2008 @10:13:27
Jestem zainteresowany twoją modelką ale na trasie Gniezno - Kalisz , również możesz wpaść razem z nią , też jakaś sesję ci się zrobi , ale ta dziewczyna ma zjawiskową urodę .
_______
~fiola    10.08.2008 @22:41:36
Przepraszam za to "obie" nie patrzyłam na profil tylko od razu na zdjęcie i sama nie wiem czemu wywnioskowałam, że możesz być dziewczyną ;]
Mówisz, że czepianie się szczegółów to tak jak poprawianie nagiego ciała. Otóż nie. Czegoś takiego jak krzywej piersi nie poprawisz. To jest naturalne i takie już pozostanie, ale powinieneś ingerować we wszystko co możesz robiąc portrety a tym bardziej fashion. Wiadomo też, że nie możesz zmieniać natury, ale wyprostować poskręcane ramiączko? No proszę. To nie tak wiele w porównaniu z operacją plastyczną tej nieszczęsnej, krzywej piersi.
_______
i need a hero.
~kreciszmniemala    10.08.2008 @22:19:48
bo to dla Cię Złomku ;p dasz mi hasło na pb? bo tam napisać nie mogę, bo masz skrzynkę pełną...
-remik    10.08.2008 @22:05:24
mam na imie jak w nicku, Remik i niech tak zostanie
~brokenheel    10.08.2008 @21:58:38
a dziekuje dziekuje xDD xDD
milo mi :PP
_______


'Bo najważniejsze jest to,żeby piękno potrafić dostrzec wszędzie. '
-remik    10.08.2008 @21:47:53
no fajna jest nie powiem ale nie mów do mnie na Pan :D
~brokenheel    09.08.2008 @11:29:30
Gosza A.to taka mala teraz jest ze szok<lol2>xDD
_______


'Bo najważniejsze jest to,żeby piękno potrafić dostrzec wszędzie. '
~brokenheel    09.08.2008 @11:05:34
a dziekuje xDD
_______


'Bo najważniejsze jest to,żeby piękno potrafić dostrzec wszędzie. '
~kreciszmniemala    08.08.2008 @18:58:43
no dodam, dodam, ale jak wroce, bo narazie nad morzem jestem. mam co prawda internet, ale żadnych zdjęć. a z aparatu zrzucać mi sie nie chce.
ale dzięki za komplement
~brokenheel    08.08.2008 @11:34:55
ej.?Tobi nie musisz za kazda ocene dziekowac luz xDD
_______


'Bo najważniejsze jest to,żeby piękno potrafić dostrzec wszędzie. '
-remik    08.08.2008 @10:23:28
pogapie sie na kolege, modelke ma kolega cudną
~taura    07.08.2008 @12:20:20
pozdrawiam i dzięki za ocenę:D
~rainor    07.08.2008 @11:33:55
nie da się nie rozmyć tramwaju przy tak długim naświetlaniu
ale dzieki
~kmada    07.08.2008 @11:02:39
no, cala karta, same jpg - 547 sztuk weszlo, jeszcze kilkanascie inne osoby aparatem zrobily, tam pod dwoma poprzednimi podalem link gdzie sie prawie caly ten majdan znajduje
_______
http://kmada.pl :D
~kmada    06.08.2008 @22:36:05
no teraz liczyli jakos 4,5 PLN komercha wszechobecna
_______
http://kmada.pl :D
~kmada    06.08.2008 @00:12:02
kaszka z jablkiem byla dobra, ale po calym tym zarciu mi sie odbijalo kilka godzin :/
_______
http://kmada.pl :D
~riddle92    05.08.2008 @18:36:41
xDDD
przepraszam ; d
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt